Nadaný žák s dvojí výjimečností na základní škole – Bc. Dorota POLEDNIKOVÁ
Bc. Dorota POLEDNIKOVÁ
Master's thesis
Nadaný žák s dvojí výjimečností na základní škole
High ability pupil with twice exceptional at the primary school
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na problematiku dvojí výjimečnosti, konkrétně na nadaného žáka s Aspergerovým syndromem v procesu edukace na běžné základní škole. V teoretické části přinášíme poznatky týkající se mimořádného nadání, dvojí výjimečností a Aspergerova syndromu. Zvláštní pozornost je věnována specifikům ve výuce při vzdělávání nadaných žáků s Aspergerovým syndromem na běžné základní škole. Na teoretickou …moreAbstract:
This thesis is focused on an issue of dual exceptional, specifically a gifted pupil with Asperger´s syndrome in process of education on primary school. In the theoretical part, we bring information about high ability, twice exceptional and Asperger syndrome. Special attention is devoted to the specifics in teaching high ability pupil with Asperger´s syndrome in primary school. The thesis continues …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLEDNIKOVÁ, Dorota. Nadaný žák s dvojí výjimečností na základní škole. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová -
Podpora regulace projevů chování mimořádně nadaných žáků při vzdělávání
Pavla TRIZNOVÁ -
Postoje studentů učitelství k mimořádně nadaným žákům a k jejich vzdělávání
Gabriela Dudová