Úloha manažera v rozvoji vztahů s klíčovými zákazníky – Bc. Nikol Krtová
Bc. Nikol Krtová
Master's thesis
Úloha manažera v rozvoji vztahů s klíčovými zákazníky
The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá sestavením profilu manažera pro klíčové zákazníky a jeho úlohou. Práce poukazuje, jak je důležité pro budoucnost společnosti rozvíjet vztahy s klíčovými zákazníky. Základem je jejich správné definování a zároveň identifikace rozdílů oproti běžným zákazníkům. Každá společnost by si měla jasně definovat, kteří jsou pro ni klíčoví. Praktická část se opírá o teoretické poznatky …viacAbstract:
This diploma thesis is trying to construct a profile of key account manager for customers and his role. Thesis tries to point out how important role for the Company is to build a strong relationship with key customers. Firstly is highly important to define them and the distinction between key and regural customers. Each Company should clearly define who are its key customers. The practical part is …viacKľúčové slová
Manažer zákazník management komunikace manažer pro klíčové zákazníky klíčoví zákazníci strategické plánování potřeby důvěra schopnosti společnost řízení klíčových zákazníků Paretovo pravidlo produkty služby požadavky příprava na jednání. The manager customer management communications manager for key customers key customers strategic planning needs confidence skills company management of key customers Pareto rule products services requirements preparation for meetings.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i9leh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Vliv úrovně specifické a obecné výkonnosti juniorského reprezentačního družstva ve slalomu na divoké vodě na výsledky rozhodujících závodů
Svatava Nováková -
Vliv zkrmování chráněného methioninu dojnicím v období přípravy na porod na průběh laktace a na výskyt ketóz v období po porodu
Václav Svoboda -
The System of Project Manager Competencies in the IT Organization
Miroslav Suchopar -
The Profile of a Successful Manager in Small and Medium-sized Companies in the Olomouc Region
Barbora Kopřivová -
The manager in a multi-cultural environment
Filip Dlask -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Lukáš Hošek -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Jiří Tomek