Michal Fojt
Bachelor's thesis
Význam celebrity v komunikaci značky
The Importance of Celebrities in Brand Communication
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání vlivu celebrity na úspěšnost komunikace značky s částečným zaměřením na sociální síť Facebook. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, které jsou užívány v dalších částech práce. Mezi hlavní pojmy pak patří značka, celebrita a jednotlivé marketingové nástroje. V praktické části jsou analyzována data, získaná přímo ze sociální sítě Facebook a společnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis examines if there is a positive influence between celebrities and brand names on Facebook. To begin with, the author describes the main aspects of this topic. He discus-ses the brands, celebrity affiliation and marketting tools used. The author analyses data from Facebook and compares the success rate of communication from before and after ce-lebrities affiliate with the brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fojt, Michal. Význam celebrity v komunikaci značky. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Etické aspekty sociální sítě Facebook
Veronika Sodomová -
Vliv struktury a intenzity aktivity na sociální síti Facebook na sociální vztahy mladých dospělých
Michal Šmilauer -
Facebook jako neoficiální kratochvíle dětí: kvalitativní výzkum dětských uživatelů a uživatelek sociální sítě Facebook
Alena HESOVÁ