Jelena Genova

Bakalářská práce

Marketingová situační analýza vybrané společnosti

Marketing Situational Analysis of a chosen Company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingové situační analýzy ve společnosti zabývající se převážně výrobou sedacího a stolového nábytku. Výsledkem práce jsou doporučení pro zlepšení současné situace. Teoretická část v úvodu vymezuje základní pojmy. Následovně popisuje analýzu marketingového prostředí, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. Praktická část zpočátku charakterizuje společnost …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to implement the marketing situation analysis in the company principally engaged in the production of seating and table furniture. The result of this work are recommendations for improving the current situation. The theoretical part of the introduction defines basic terms. Follows describes the analysis of the marketing environment, marketing mix analysis and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Petr Svoboda
  • Oponent: Hana Ezrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45457