Kateřina Šnejdarová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu

Marketing strategy of Penny Market on the Czech market
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení marketingové strategie společnosti Penny Market na českém trhu, porovnat ji s marketingovou strategií na trhu německém a navrhnout doporučení ke zlepšení budoucí marketingové strategie. V teoretické části se zabývám základními pojmy v oblasti marketingu, současnými trendy v maloobchodě na českém a evropském trhu a v marketingové komunikaci. V praktické části …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing strategy of Penny Market on the Czech market, compare it with the marketing strategy on the German market, analyse it and propose recommendations to improve the future marketing strategy. In the theoretical part, I explain the theory of marketing, current trends in retailing on the Czech and European markets and marketing communication. In …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedúci: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85706