Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu – Kateřina Šnejdarová
Kateřina Šnejdarová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Marketing strategy of Penny Market on the Czech market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení marketingové strategie společnosti Penny Market na českém trhu, porovnat ji s marketingovou strategií na trhu německém a navrhnout doporučení ke zlepšení budoucí marketingové strategie. V teoretické části se zabývám základními pojmy v oblasti marketingu, současnými trendy v maloobchodě na českém a evropském trhu a v marketingové komunikaci. V praktické části …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing strategy of Penny Market on the Czech market, compare it with the marketing strategy on the German market, analyse it and propose recommendations to improve the future marketing strategy. In the theoretical part, I explain the theory of marketing, current trends in retailing on the Czech and European markets and marketing communication. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský