Bc. Lucie Nováková

Master's thesis

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy

Specifics of integrated marketing communications in selected industries (fashion marketing) - analysis IMC of selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá specifikami marketingové komunikace produktů oděvního průmyslu určené specifickému segmentu zákazníků. Konkrétně se jedná o sportovní oděvy pro nová odvětví aerobiku. Na základě analýzy disponibilních poznatků teorie marketingu, respektive marketingové komunikace, popisuje využití nástrojů integrované marketingové komunikace, prostředky a aktivity relevantní produktu …more
Abstract:
This thesis deals with the specifics of marketing communication of products of the garment industry designed for specific segment of customers, namely sports clothing for the new branches of aerobics. Based on the analysis of the available knowledge of marketing theory, marketing or communications, it describes the use of integrated marketing communication tools, resources and activities relevant to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní