Specifika marketingové komunikace malých podniků – Jan KŘÍHA
Jan KŘÍHA
Bachelor's thesis
Specifika marketingové komunikace malých podniků
Specifics of marketing communication of small businesses
Anotácia:
Úkolem mé bakalářské práce je na základě analýzy specifik marketingové komunikace malých podniků navrhnout změny v komunikaci vybraného podniku. Teoretická část definuje malé podniky, popisuje výhody a nevýhody tohoto druhu podnikání a možnosti podpory v České Republice. Dále se zabývá jednotlivými nástroji, které jsou využívány v rámci marketingové komunikace. Těmito nástroji jsou reklama, podpora …viacAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to propose communication changes of selected company based on the analysis of specifics of marketing communication of small businesses. The theoretical part defines small businesses, describes the advantages and disadvantages of this type of business and possibilities of support in the Czech Republic. It also deals with individual tools that are used in marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍHA, Jan. Specifika marketingové komunikace malých podniků. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová
Názov
Vložil
Vložené
Práva