Internetový marketing ve vybraném podniku – Bc. Lucie Matějková
Bc. Lucie Matějková
Diplomová práce
Internetový marketing ve vybraném podniku
Internet marketing in specific company
Anotace:
Internetový marketing nabývá s postupem času stále větší důležitosti i v České republice. Hlavním důvodem je, že právě internet se stal masovým prostředkem celosvětové komunikace. Stává se stále atraktivnějším médiem pro realizaci marketingových aktivit, budování dobrých vztahů se zákazníky a zásadním prostředkem pro získávání potenciálních zákazníků. Odehrává se ve specifickém prostředí internetu …víceAbstract:
Internet marketing becomes over time more and more important in the Czech Republic. The main reason is that the Internet has become just a means of mass communication world. Becomes increasingly attractive medium for the implementation of marketing activities, building good customer relationships and an essential means of obtaining leads. It takes place in a specific environment of the Internet and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wk5ba/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bezděka
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka