Rozvoj písemného projevu žáků 1. a 2. ročníku základní školy – Kamila Gawliková
Kamila Gawliková
Diplomová práce
Rozvoj písemného projevu žáků 1. a 2. ročníku základní školy
Development of vocabulary and communication skills of the 1st and the 2nd year primary school pupils
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem a sledováním rozvoje tvůrčího písemného projevu žáků 1. a 2. ročníku základní školy prostřednictvím dlouhodobé realizace dílen psaní. Úvodní kapitoly jsou zaměřeny teoreticky, vymezují obecné pojmy písmo, psaná řeč a gramotnost. Seznamují s principy programu RWCT (Čtením a psaním ke kritickému myšlení), vybranými metodami RWCT a konceptem dílen psaní. Zbývající …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the development of creative written expression of pupils in the 1st and 2nd year of primary school and its monitoring through the long-term implementation of writing workshops. The introductory chapters are theoretically focused, define general concepts of the font, the written speech, and literacy; introduce the principles of the RWCT (Reading and Writing for Critical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAWLIKOVÁ, Kamila. \textit{Rozvoj písemného projevu žáků 1. a 2. ročníku základní školy}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/89ma1a/.
Jak správně citovat práci
Gawliková, Kamila. Rozvoj písemného projevu žáků 1. a 2. ročníku základní školy. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Vztah žáků prvních ročníků středních škol v Přerově ke kritickému myšlení a hodnocení informačních zdrojů
Petr KONEČNÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva