Kultura v rozvoji lokality (Velikonoce na Švihovsku; případová studie) – Jan Sláma
Jan Sláma
Diplomová práce
Kultura v rozvoji lokality (Velikonoce na Švihovsku; případová studie)
Culture in the local development (Easter in the Švihov region; case study)
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda a jaký význam mají velikonoční tradice (zvyky a obyčeje) na Švihovsku v životě lokálního společenství a v rozvoji lokality Švihovsko. V teoretické opoře byla prostudována odborná literatura, která se zaměřovala zejména na kulturu a na endogenní pojetí regionálního rozvoje. Důležité byly rovněž teorie regionálního rozvoje, kde se jako nejvhodnější pro zkoumanou …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find out the importance of Easter tradition (habits and customs) in the Švihov region, especially in the life of local community and in the development of the locality. The literature, which was studied as the theoretical backgroung, was focused on the culture and the endogenous concept of regional development. The theories of regional development were also important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kocmánková Menšíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Vegetation history of the Jeseníky Mts on local and regional scale
Lydie Dudová -
Nehmotné kulturní dědictví ČR v seznamu UNESCO a jeho vliv na rozvoj venkova
Aneta Šimonová -
Nehmotný kulturní potenciál v rozvoji regionu Jindřichohradecko
Klára Coubalová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Lokální kultura jakožto nástroj trvale udržitelného systému měst
Zdeňka Valečková -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková
Název
Vložil
Vloženo
Práva