Vzdělávací strategie Jihočeského muzea v Českých Budějovicích – Bc. Jitka Pešková
Bc. Jitka Pešková
Master's thesis
Vzdělávací strategie Jihočeského muzea v Českých Budějovicích
Educational Strategy of the South Bohemian Museum in České Budějovice
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá tvorbou vzdělávací strategie Jihočeského muzea v Českých Budějovicích. Práce je členěna do dvou základních celků. Prvním je teoretická část, zabývající se strategickým plánováním ve výchovně-vzdělávací činnosti muzea, dále pak metodickým postupem při vytváření vzdělávací strategie, metodickým postupem při naplňování vzdělávací strategie a evaluací výchovně …moreAbstract:
This Master´s Thesis investigated the issue of educational strategy and its formation provided by the South Bohemian Museum in České Budějovice. The study is divided into two main parts. The first part is purely theoretical, elaborating strategic planning in the area of educational activities of the Museum, followed by methodical procedure while forming and completing educational strategies and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kibxl/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2013
- Supervisor: Mgr. Lenka Mrázová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Historical Sciences / Museology
Theses on a related topic
-
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová -
Methods in Interpreter Training: A Survey of the Czech Republic
Hana Pavlisová -
Survey for community planning of social services in the administrative district of the municipality with extended competence Olomouc
Michal Pytlíček -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
ITIL implementation in a small-sized IT Organization
Emir Rassulov -
Role of Business Intelligence in Strategic Business Planning
Arun Konda