Strategický management stavební firmy – Bc. Martina Lupačová
Bc. Martina Lupačová
Diplomová práce
Strategický management stavební firmy
Strategic management of construction firm
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aplikací metody Balanced Scorecard jako metody strategického řízení pro malý a střední podniky v odvětví stavebnictví. Je provedena strategická analýza stavebnictví se zaměřením na finanční i nefinanční ukazatele, dále jsou identifikovány jednotlivé klíčové oblasti a definovány strategie pro jednotlivé perspektivy. Součástí práce je i identifikace konkrétních měřítek pro řízení …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on application of the method Balanced Scorecard as a method of strategic management for small and medium sized construction enterprises. Thesis contents strategic analysis focused on financial and non-financial indicators. Based on this information, the key indicators are identified and the strategies for each perspective are defined. It includes identification of benchmarks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Název
Vložil
Vloženo
Práva