Silvie Staňková

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář

Analysis of marketing strategy of Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat, kriticky zhodnotit a poté navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář. Práci lze rozdělit na teoretickou a praktickou část. Teoretická pasáž je věnována interpretaci základních marketingových pojmů, definování koncepce marketingu a jeho primárních účelů, seznámení s teorií marketingového mixu …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the analysis, critical evaluation and recommendation for the improvement of marketing strategy of Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law. This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical passage is devoted to interpretation of the basic marketing concept, definition of its primary purposes, theory of the marketing mix and the specifics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Kulhánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56127

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod