Internet jako komunikační kanál - návrh kampaně pro konkrétní společnost – Jakub Stingl
Jakub Stingl
Bakalářská práce
Internet jako komunikační kanál - návrh kampaně pro konkrétní společnost
Internet as a communication channel - campaign design for a specific company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je návrh internetové kampaně, jejíž smyslem je podpora prodeje konkrétního výrobku a zvýšení povědomí o značce. Nejprve jsou popsány nástroje internetového marketingu a představeny možnosti a typy reklamy, kterých je možné při propagaci produktu využít. Nechybí také srovnání s tradičními médii nebo stručný úvod do marketingového výzkumu na internetu. Stěžejní část však tvoří …víceAbstract:
The principal objective of this thesis is to suggest online campaign to a specific product and support its sales and increase brand awareness. It is also important to describe internet marketing tools and introduce possibilities and types of advertising, which we can use to promote the product. There is a comparison with traditional media or short introduction to marketing research on the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Marek Sochor
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57438
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Jiří Tabáček -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
Ondřej Balabuch -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek