Analýza chyb v diktátech žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Irena Diatelová
Bc. Irena Diatelová
Diplomová práce
Analýza chyb v diktátech žáků se specifickými poruchami učení
Students with learning disabilities and their mistakes in dictations
Anotace:
Cílem magisterské diplomové práce je analyzovat chyby v diktátech žáků se specifickými poruchami učení a určit charakteristické chyby vyskytující se napříč diktáty. Hlavním výstupem této práce je analýza 83 diktátů od žáků 5. tříd a 39 diktátů od žáků 1. až 6 ročníků a dále formalizovaný zápis chyb typických pro specifické poruchy učení. Tento formalizovaný zápis poté bude využit v online systému na …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to analyse mistakes in dictations of pupils with specific learning difficulties and to determine typical mistakes appearing in dictations. The main output of this thesis is the analysis of 83 dictations from pupils from fifth grade and 39 dictations from pupils from first to sixth grade and also formalised record of mistakes typical for people with specific learning …víceKlíčová slova
Diktáty specifické poruchy učení online systém pro procvičování diktátů analýza diktátů žáků se specifickými poruchami učení grafická a zvuková stránka češtiny Dictations specific learning difficulties online system for practising dictations analysis of dictations from pupils with specific learning difficulties graphical and acoustics aspect of Czech language
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tcvbq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Marek Grác, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dana Hlaváčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk se specializací počítačová lingvistika
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Analýza chyb v diktátech žáků po absolvování 1. stupně ZŠ
Barbora Trifanová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková