Budování spokojenosti a loajality v železniční dopravě – Radka Turková
Radka Turková
Bachelor's thesis
Budování spokojenosti a loajality v železniční dopravě
Building Satisfaction and Loayality in Railway Transportation
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky, budování spokojenosti a loajality zákazníků se zaměřením na železniční dopravu. Teoreticko-metodologická část práce přináší pohled na zákaznickou spokojenost a loajalitu, historii CRM, definici těchto pojmů, jejich význam pro budování a řízení vztahů se zákazníkem s ohledem na sektor služeb, a to zejména dopravy. Dále …moreAbstract:
This Bachelor's thesis deals with the issues of customer relations management, and building customer satisfaction and loyalty in railway transportation. The theoretical/methodological portion of the thesis presents a look into customer satisfaction and loyalty, the history of CRM, the definition of these terms, and their significance in building and managing customer relations in the service sector …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12510/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2014
- Supervisor: Ing. Eva Klánová
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Projekt vybavení odborné učebny technickými a didaktickými prostředky se zaměřením na výuku v oboru železniční doprava a přeprava
Milan Rausch -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zaměstnanců ve vybrané mezinárodní společnosti
Regina Foschi