Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders – Bc. Radim KLEMENS
Bc. Radim KLEMENS
Bachelor's thesis
Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders
Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders
Abstract:
The thesis deals with the advantages and disadvantages of ESL PBL teaching in children with attention disorders and special educational needs. The research evaluates the advantages and disadvantages from the perspective of the student, teacher and the current strategy for education.Abstract:
Práce se zabývá výhodami a nevýhodami projektové výuky anglického jazyka u žáků s poruchami pozornosti a žáků se speciálními potřebami. Výzkum vyhodnocuje výhody a nevýhody z pohledu žáka, učitele i aktuální vzdělávací strategie.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Duda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEMENS, Radim. \textit{Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8d8smv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLEMENS, Radim. Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-AJ
Theses on a related topic
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Povaha zpětné vazby poskytované učitelem žákům ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ.
Adéla Hamplová -
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková -
Dramatický workshop ve výuce anglického jazyka
Natálie Janíčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights