Analýza nejčastějších chyb žáků se specifickými poruchami učení v matematice – Mgr. Michaela Ingrštová
Mgr. Michaela Ingrštová
Diplomová práce
Analýza nejčastějších chyb žáků se specifickými poruchami učení v matematice
Analysis of the most common mistakes students with learning disabilities in mathematics
Anotace:
Diplomová práce Analýza nejčastějších chyb žáků se specifickými poruchami učení v matematice se věnuje žákům s těmito poruchami na základní škole v rámci předmětu matematika, konkrétně žákům 6. ročníku. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na základní teorii týkající se této problematiky a druhá hlavní část práce je věnována praktické části. Teoretická část práce stručně seznamuje …víceAbstract:
The diploma thesis Analysis of the most common mistakes students with specific learning disabilities in math is dedicated to pupils with these disorders at the elementary school in the subject mathematics, namely the 6th year pupils. The work is divided into two parts. The first part focuses on the basic theory of this issue and the other main part is devoted to the practical part. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ive8z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: RNDr. Růžena Blažková, CSc.
- Oponent: RNDr. Karel Lepka, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Školní hodnocení žáků se specifickou poruchou učení (SPU)
Veronika MACHKOVÁ -
Motivace k učení u středoškoláků - se zaměřením na žáky se specifickou poruchou učení (SPU)
Marta Devátá -
Význam dys-kroužků pro vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení
Martina Výšková -
Dyskalkulie a další specifické poruchy učení v matematice
Petra Břoušková -
Dyskalkulie na 2.stupni základní školy
Martina Šindlerová -
Dyskalkulie na prvním stupni ZŠ
Svatava Rutarová