Komunikace obcí s veřejností - česká a zahraniční praxe – Bc. Ivona Holanová
Bc. Ivona Holanová
Diplomová práce
Komunikace obcí s veřejností - česká a zahraniční praxe
The Communication of Municipalities with the Public - Czech and Foreign Experience
Anotace:
Cílem diplomové práce „Komunikace obcí s veřejností – česká a zahraniční praxe“ je popsat vybrané nástroje informování občanů a komunikace s nimi, které používají obce ve vybraných evropských zemích (ve Slovenské republice a Spojeném království Velké Británie a Severního Irska) a také v České republice, konkrétně oficiální internetové stránky obcí. Je orientována na poznání a analýzu zahraniční praxe …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “The Communication of Municipalities with the Public – Czech and Foreign Experience” is to describe choice instruments of the informedness of citizens and the communication with them that municipalities use in choice European countries (in Slovakia and The Unites Kingdom of Great Britain and Northern Ireland) and in the Czech Republic too, in concrete official web …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b37mn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedoucí: Ing. Irena Opluštilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Komunikace mezi ošetřujícím personálem a pacienty s neurogenními poruchami komunikace
Jana Bohuslavová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev