Esteticko-haptická stimulace jako prostředek rozvoje sociálních kompetencí u dětí s ADHD – Bc. Ivana Zejdová
Bc. Ivana Zejdová
Diplomová práce
Esteticko-haptická stimulace jako prostředek rozvoje sociálních kompetencí u dětí s ADHD
Aesthetic and haptic stimulation as a means for the development of social competences of children with ADHD
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti rozvoje sociálních kompetencí u dětí s ADHD pomocí esteticko-haptické stimulace. Praktická část je vedena snahou o sestavení metodické řady esteticko-hapticko stimulačních etud, které mají být použity jako prostředek rozvoje - sociální percepce a sociální interakce (zejména kooperace a komunikace).Abstract:
This thesis is armed at the possible development of social competences of children with ADHD by Aesthetic and haptic stimulation. The practical part is attempted to design the methodology for the Aesthetic and haptic stimulation variations as a means of the development of social cognition and social interaction (especially for cooperation and communication).Klíčová slova
Klíčová slova socializace sociální kompetence sociální percepce sociální interakce kooperace komunikace porucha pozornosti s hyperaktivitou arteterapie esteticko-haptická stimulace Key words socialization social competences social cognition social interaction cooperation communication Attention Deficit Hyperactivity Disorder art-therapy aesthetic and haptic stimulation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xz1zx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Implementace pomocných prvků pro děti s ADHD do dětské prózy
Monika Kavčiaková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
EAN syndrom (Elderly abuse and Neglect) a nedostatek sociální interakce
Olga TOMČÍKOVÁ -
Průzkum vzájemné percepce žáka a pedagoga
Lukáš OCHRANA