Bc. Gabriela Dvořáčková

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of Marketing Communication of Selected Company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace restaurace Grande Patria v Jaroměři. V teoretické části jsou představeny podniková identita, specifika marketingu služeb a integrovaná marketingové komunikace. Jádrem celé práce je plánovací model SOSTAC® , který reprezentuje jednu z možností, jak marketingovou komunikaci efektivně naplánovat. Tento model je doplněn modelem 3M. Zvláštní …viac
Abstract:
This thesis deals with the analysis of marketing communications for the Grande Patria restaurant in Jaroměř. The theoretical part introduces the corporate identity, the specific features of marketing in services and the concept of integrated marketing communication. The heart of the thesis is the planning model SOSTAC®, which represents one of the ways to successful marketing communications plan. This …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta