Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Gabriela Dvořáčková
Bc. Gabriela Dvořáčková
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of Marketing Communication of Selected Company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace restaurace Grande Patria v Jaroměři. V teoretické části jsou představeny podniková identita, specifika marketingu služeb a integrovaná marketingové komunikace. Jádrem celé práce je plánovací model SOSTAC® , který reprezentuje jednu z možností, jak marketingovou komunikaci efektivně naplánovat. Tento model je doplněn modelem 3M. Zvláštní …viacAbstract:
This thesis deals with the analysis of marketing communications for the Grande Patria restaurant in Jaroměř. The theoretical part introduces the corporate identity, the specific features of marketing in services and the concept of integrated marketing communication. The heart of the thesis is the planning model SOSTAC®, which represents one of the ways to successful marketing communications plan. This …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n5r3a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček