Mgr. et Mgr. Lucie Veinertová

Diplomová práce

Rozvoj fonologických schopností u dětí s narušenou komunikační schopností předškolního věku

The development of phonological skills in children with communicative disability of preschool age
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou rozvoje fonologických schopností dětí s narušenou komunikační schopností předškolního věku. Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části první kapitoly je popsán předškolní věk s větším zaměřením na rozvoj kognitivních procesů a řeči. Druhá kapitola vymezuje problematiku narušené komunikační schopnosti, zejména pak …více
Abstract:
The thesis analyses development of phonological abilities of preschool children with communication disorder. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part, the first chapter describes pre-school age with a greater focus on development of cognitive processes and speech. The second chapter defines the concept of communication disorders, especially specifically …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta