Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru – Mgr. Lenka ŠEVČÍKOVÁ
Mgr. Lenka ŠEVČÍKOVÁ
Doctoral thesis
Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru
Application of New Trends in Marketing Communication in Public Sector
Abstract:
V tezích disertační práce autorka předkládá svůj návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce jsou nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve veřejném sektoru. Hlavním cílem je zjistit zda, v jakých oblastech a jakým způsobem jsou a mohou být nové trendy v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru využívány. V úvodu autorka vysvětluje, proč si zvolila dané …moreAbstract:
In thesis of this dissertation work the author submits her procedure suggestion during target fulfilment of the dissertation work. New trends in marketing communication and their application in public sector are the topic of dissertation work. The main target is to find out - if, in which resorts and which way are and can be applied the new trends in marketing communication in public sector. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2009
Accessible from:: 31. 8. 2009
Identifier:
13570
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEVČÍKOVÁ, Lenka. \textit{Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/8fj9hz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEVČÍKOVÁ, Lenka. Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru. Zlín, 2009. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 08. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 8. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
Lenka Kawuloková -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Marketing ve veřejných prostorech
Adéla Fialová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková