Mgr. Lenka ŠEVČÍKOVÁ

Doctoral thesis

Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru

Application of New Trends in Marketing Communication in Public Sector
Abstract:
V tezích disertační práce autorka předkládá svůj návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce jsou nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve veřejném sektoru. Hlavním cílem je zjistit zda, v jakých oblastech a jakým způsobem jsou a mohou být nové trendy v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru využívány. V úvodu autorka vysvětluje, proč si zvolila dané …more
Abstract:
In thesis of this dissertation work the author submits her procedure suggestion during target fulfilment of the dissertation work. New trends in marketing communication and their application in public sector are the topic of dissertation work. The main target is to find out - if, in which resorts and which way are and can be applied the new trends in marketing communication in public sector. In the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2009
Accessible from:: 31. 8. 2009
Identifier: 13570

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠEVČÍKOVÁ, Lenka. Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru. Zlín, 2009. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 08. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 31. 8. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Doctoral programme / field:
Economics and management / Management and economics