Viktória Májková

Bakalářská práce

Rola body positivity vo fashion marketingu

Role body positivity ve fashion marketingu
Anotace:
Bakalářská práce souvisí s tvorbou návrhu marketingové komunikace udržitelných značek se spodním prádlem s důrazem na body positivity a jakým způsobem by měly tyto značky postupovat při oslovení generace Z. Také je připraven návrh komunikace konkrétní značky se spodním prádlem, kterým je Corpus Lingerie. Teoretická část práce vymezuje klíčové pojmy související s módou, historií módy až po členění značek …více
Abstract:
The bachelor´s thesis related to the creation of a marketing communication for sustainable underwear brands with an emphasis on positivity and how these brands should proceed in addressing the Z generation. Also is prepared a proposal for the marketing communication of a specific brand with underwear, which is Corpus Lingerie. The theoretical part of the work defines the key concepts related to fashion …více
Abstract:
Bakalárska práca súvisí s tvorbou návrhu marketingovej komunikácie udržateľných značiek so spodnou bielizňou s dôrazom na body positivity a akým spôsobom by mali tieto značky postupovať pri oslovení generácie Z. Tiež je pripravený návrh komunikácie konkrétnej značky so spodnou bielizňou, ktorou je Corpus Lingerie. Teoretická časť práce vymedzuje kľúčové pojmy súvisiace s módou, históriou módy, až po …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Ivan Šimek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management