Rola body positivity vo fashion marketingu – Viktória Májková
Viktória Májková
Bakalářská práce
Rola body positivity vo fashion marketingu
Role body positivity ve fashion marketingu
Anotace:
Bakalářská práce souvisí s tvorbou návrhu marketingové komunikace udržitelných značek se spodním prádlem s důrazem na body positivity a jakým způsobem by měly tyto značky postupovat při oslovení generace Z. Také je připraven návrh komunikace konkrétní značky se spodním prádlem, kterým je Corpus Lingerie. Teoretická část práce vymezuje klíčové pojmy související s módou, historií módy až po členění značek …víceAbstract:
The bachelor´s thesis related to the creation of a marketing communication for sustainable underwear brands with an emphasis on positivity and how these brands should proceed in addressing the Z generation. Also is prepared a proposal for the marketing communication of a specific brand with underwear, which is Corpus Lingerie. The theoretical part of the work defines the key concepts related to fashion …víceAbstract:
Bakalárska práca súvisí s tvorbou návrhu marketingovej komunikácie udržateľných značiek so spodnou bielizňou s dôrazom na body positivity a akým spôsobom by mali tieto značky postupovať pri oslovení generácie Z. Tiež je pripravený návrh komunikácie konkrétnej značky so spodnou bielizňou, ktorou je Corpus Lingerie. Teoretická časť práce vymedzuje kľúčové pojmy súvisiace s módou, históriou módy, až po …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Ivan Šimek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Fashion marketing mladých start-upů
Jakub Král -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN