Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu – Lucie Houdková
Lucie Houdková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu
Marketing Communication of a Professional Sports Club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace hokejového klubu Piráti Chomutov. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V první části se nachází teoretické poznatky, které jsou následně aplikované do praktické části. Praktická část analyzuje současný stav marketingové komunikace zvoleného klubu. Práce přitahuje pozornost k možnosti kvalitnějšího využívání marketingového a komunikačního …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the hockey club Piráti Chomutov. The paper is divided into two main parts. The first part contains the theoretical knowledge, which are applied to the practical part. The practical part analyzes the current state of marketing communication of the chosen club. The thesis draws attention to the possibility of better use of the marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qph3g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2018
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková