Kongruence vysokoškolských studentů posilování míry kongruentního zvládání – Bc. Jeanne Štelclová
Bc. Jeanne Štelclová
Diplomová práce
Kongruence vysokoškolských studentů posilování míry kongruentního zvládání
Congruence of University Students Improving the Level of Congruent Coping
Anotace:
Předkládaný text diplomové práce teoreticko-výzkumného charakteru je zaměřen na schopnost kongruence (přímé komunikace) vysokoškolských studentů. Je v něm představen Komunikační model Virginie Satitové (Model růstu) a program komunikačního výcviku „Sebeúcta – Řekni to přímo“, jehož vliv na dosahovanou míru kongruence vysokoškolských studentů je měřen v rámci výzkumného šetření společně s faktory potenciálně …víceAbstract:
The presented text of this theoretical-research type dissertation is focused on the skill of congruence (straight communication) in university students. It introduces Virgina Satir's Growth Model, as well as the communication training program „Say It Straight“, the influence of which on university students' congruency level is measured within research together with other factors potentially influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kxgw5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem
Klára Ježková -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin