Marketing jako koncepce obchodní politiky – Bc. Dušan Čejka
Bc. Dušan Čejka
Master's thesis
Marketing jako koncepce obchodní politiky
Marketing concept as a trade policy
Anotácia:
Anotace Autor: Bc. Dušan Čejka Název: MARKETING JAKO KONCEPCE OBCHODNÍ POLITIKY Diplomová práce na téma Marketing jako koncepce obchodní politiky se zabývá marketingovým mixem a jeho následným využitím ve společnosti Čejka, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsán marketingový mix a jeho nejdůležitější částí. V praktické části …viacAbstract:
Author: Bc. Dušan Čejka Title: MARKETING CONCEPT AS A TRADE POLICY Thesis on the concept of Marketing as a trade policy deals with marketing mix and its subsequent use in society Cejka, Ltd. The work is divided into two parts, namely the theoretical and practical. The theoretical part describes the marketing mix and its key components. The practical part is described and analyzed the marketing mix …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/sfrgy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedúci: Ing. Petr Vrbka
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková