Využití interaktivní tabule při reedukaci specifických poruch učení na základní škole – Mgr. Hana Petrová
Mgr. Hana Petrová
Bakalářská práce
Využití interaktivní tabule při reedukaci specifických poruch učení na základní škole
The usage of the InteraktiveBoard in reeducation of specific learning disabilities in primary school
Anotace:
Práce se zabývá diagnostikou, klasifikací a reedukací specifických poruch učením se zřetelem na výuku cizího jazyka na základní škole. Popisuje možnosti vzdělávání dětí s těmito poruchami v České republice. Ukazuje praktický způsob využití interaktivní tabule ve výuceAbstract:
The work is engaged in diagnostics, classification and reeducation of specific learning disabilities in view of learning foreign languages in primary school. It describes the possibilities of education of children with these disorders in the Czech republic. It shows the practical method of usage InterActive Board in education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eb45u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2007
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková