Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe – Bc. Daniela Mikšaníková
Bc. Daniela Mikšaníková
Bakalářská práce
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Direct marketing as a way of direct contact with customers in Chartis Europe Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, jeho nástroji a hodnocením efektivity. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Teoretická část uceluje základní poznatky o direct marketingu. Jsou zde popsány základní charakteristiky, nástroje, výhody a nevýhody této komunikace. Zároveň zde vymezuje databázový marketing a segmentaci zákazníků. Druhá část práce popisuje metodiku a metody tvorby …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with direct marketing, its tools and evaluation of effectiveness. This essay is dividend into four main parts. The theoretical part puts together the elemental facts on direct marketing. Main characteristics, selected tools, advantages and disadvantages of direct marketing communication are described therein. This chapter also delineates database marketing and customer segmentation …víceKlíčová slova
Přímý marketing marketing služeb nástroje přímého marketingu telemarketing call centrum operátor přímá zásilka distribuce zákazník segmentace databázový marketing databáze efektivita testování.Direct marketing marketing services tools of direct marketing call center direct mail distribution customer segmentation database marketing database efficiency testing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r3zyz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Využití marketingu v rámci projektového řízení
Elena Yaneva -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE
Jakub Janoušek