Bc. Daniela Mikšaníková

Bakalářská práce

Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe

Direct marketing as a way of direct contact with customers in Chartis Europe Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, jeho nástroji a hodnocením efektivity. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Teoretická část uceluje základní poznatky o direct marketingu. Jsou zde popsány základní charakteristiky, nástroje, výhody a nevýhody této komunikace. Zároveň zde vymezuje databázový marketing a segmentaci zákazníků. Druhá část práce popisuje metodiku a metody tvorby …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with direct marketing, its tools and evaluation of effectiveness. This essay is dividend into four main parts. The theoretical part puts together the elemental facts on direct marketing. Main characteristics, selected tools, advantages and disadvantages of direct marketing communication are described therein. This chapter also delineates database marketing and customer segmentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní