Bc. Daniela Mikšaníková

Bachelor's thesis

Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe

Direct marketing as a way of direct contact with customers in Chartis Europe Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, jeho nástroji a hodnocením efektivity. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Teoretická část uceluje základní poznatky o direct marketingu. Jsou zde popsány základní charakteristiky, nástroje, výhody a nevýhody této komunikace. Zároveň zde vymezuje databázový marketing a segmentaci zákazníků. Druhá část práce popisuje metodiku a metody tvorby …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with direct marketing, its tools and evaluation of effectiveness. This essay is dividend into four main parts. The theoretical part puts together the elemental facts on direct marketing. Main characteristics, selected tools, advantages and disadvantages of direct marketing communication are described therein. This chapter also delineates database marketing and customer segmentation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní