Dopady vstupu ČR do EU na české malé a střední podniky – Ing. Ivana Komárková
Ing. Ivana Komárková
Diplomová práce
Dopady vstupu ČR do EU na české malé a střední podniky
Impacts of the Entrance of the Czech Republic in the EU on Czech SMEs
Anotace:
Práce je zaměřena na dopady vstupu České republiky do Evropské unie na malé a střední podniky v odvětví obchodu. Diplomová práce analyzuje vývoj v odvětví, postavení malých a středních podniků, uvádí legislativní a konkurenční změny, hrozby a šance pro malé a střední podniky v odvětví obchodu související s členstvím ČR v EU. V praktické části se práce zabývá postavením společnosti obchodující s šicími …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on the impacts of the entrance of the Czech Republic in the EU on Czech SMEs operating in the Czech trade sector. It analyzes the development of this branch, the position of small and medium-sized enterprises; it presents changes in the legislation and the competition, threats and opportunities of SMEs in Czech trade sector related to the membership of Czech Republic in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r2wjd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Martin Krištof
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Studie proveditelnosti: Zřízení vinárny v obci Kojetice; Feasibility
Marie Bittnerová -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová