Strategické plánování ve startupu – případová studie – Ján Kuma
Ján Kuma
Bakalářská práce
Strategické plánování ve startupu – případová studie
Strategic planning in a start-up enterprise - case study
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is, based on the knowledge from the literature review, to investigate strategic planning of a selected startup company. An important step of the practical part is the analysis of the environment, which reflects the correct identification and use of opportunities and competitive advantages of the company. Next, specific goals set by the company are described and evaluated …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je na základe poznatkov z rešerše literatúry o zaužívaných procesoch strategického plánovania skúmať strategické plánovanie vybraného startup podniku. Dôležitou súčasťou praktickej časti je analýza prostredia, v rámci ktorej je reflektovaná správna identifikácia a využitie príležitostí a konkurenčných výhod podniku. Následne sú popísané konkrétne ciele, ktoré si podnik stanovuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jspg3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova