PhDr. Jiří ČECH

Doctoral thesis

Modalní systémy v dílech skladatelů moderny, Nové hudby a postmoderních stylových pluralit

Modalsystems in theworksofmodernistcomposers, New Music and postmodernstylisticpluralities
Anotácia:
Disertační práce prezentuje a následně analyzuje v převaze pestrý modální charakter hudby 20. století a současnosti. Ve vývojových proměnách jednotlivých stylových etap s jejich vyhodnocením - od moderny, přes avantgardní trendy, stylovou vyhraněnost Nové hudby až k polystylovým pluralitám postmoderny - se zabývá prostupujícími modálními systémy u progresivních tvůrčích osobností, a to v kontextu evropských …viac
Abstract:
This dissertation presents and subsequently analyses the superior and varied nature of modal music of the 20th century and the present. In the developmental changes of various stylistic periods - from modernism through avant-garde trends, stylistic infusion with New Music to the polystylistic pluralism of postmodernism are engaged in a pervasive modal system featuring progressive creative personalities …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2014
Zverejniť od: 5. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2015
  • Vedúci: prof. PhDr. Miloš Štědroň, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČECH, Jiří. Modalní systémy v dílech skladatelů moderny, Nové hudby a postmoderních stylových pluralit. Ostrava, 2014. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.12.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 12. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Doctoral programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Music Theory and Pedagogy