Marek Neufus

Bachelor's thesis

Optimalizace marketingové kampaně na Heurece

Optimization of marketing campaign on Heureka.cz
Abstract:
Srovnávače zboží se na českém internetu těší stále větší uživatelské oblibě, i proto se na ně s postupem času zaměřuje více inzerentů mezi kterými je nelehké obstát. Dominantním českým srovnávačem zboží je srovnávač Heureka.cz, který je zároveň hlavním předmětem této bakalářské práce. Práce se na srovnávač zboží Heureka.cz dívá očima inzerenta, v teoretické rovině se tak zabývá aspekty správy a optimalizace …more
Abstract:
Comparison shopping websites are becoming more and more popular for Internet users in Czech. This is one of the reasons why they have been used by growing number of advertisers. It has been increasingly difficult to succeed among these advertisers recently. The biggest Czech comparison shopping website is Heureka.cz, which is also the main subject of the bachelor thesis. The thesis focuses on the Heureka …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Radim Čermák
  • Reader: Zdeněk Smutný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68528

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika