Marek Neufus
Bachelor's thesis
Optimalizace marketingové kampaně na Heurece
Optimization of marketing campaign on Heureka.cz
Abstract:
Srovnávače zboží se na českém internetu těší stále větší uživatelské oblibě, i proto se na ně s postupem času zaměřuje více inzerentů mezi kterými je nelehké obstát. Dominantním českým srovnávačem zboží je srovnávač Heureka.cz, který je zároveň hlavním předmětem této bakalářské práce. Práce se na srovnávač zboží Heureka.cz dívá očima inzerenta, v teoretické rovině se tak zabývá aspekty správy a optimalizace …moreAbstract:
Comparison shopping websites are becoming more and more popular for Internet users in Czech. This is one of the reasons why they have been used by growing number of advertisers. It has been increasingly difficult to succeed among these advertisers recently. The biggest Czech comparison shopping website is Heureka.cz, which is also the main subject of the bachelor thesis. The thesis focuses on the Heureka …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68528
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Radim Čermák
- Reader: Zdeněk Smutný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout