Strategie marketingové komunikace společnosti Presbeton Drahotuše, s.r.o. – Bc. Jana Nehybová
Bc. Jana Nehybová
Diplomová práce
Strategie marketingové komunikace společnosti Presbeton Drahotuše, s.r.o.
Marketing communication strategy of Presbeton Drahotuše, Ltd.
Anotace:
Práce je zaměřena na strategii marketingové komunikace společnosti Presbeton Drahotuše, s.r.o. Teoretická část popisuje komunikační mix a jeho nástroje. Analytická část je zaměřena na společnost a na její současnou marketingovou komunikaci. Poslední část se zabývá návrhem marketingové komunikace, která také provádí nákladovou a rizikovou analýzu.Abstract:
The work is focused on the marketing communication strategy of Presbeton Drahotuše, Ltd. The theoretical part describes communication mix and its tools. The analytical part aims at the company and its contemporary marketing communication. The last part deals with a design of marketing communication which carries out a cost and risk analysis as well.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vpqni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Ladislava Musilová
- Oponent: Ing. Lenka Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova