Bc. Jana Nehybová

Diplomová práce

Strategie marketingové komunikace společnosti Presbeton Drahotuše, s.r.o.

Marketing communication strategy of Presbeton Drahotuše, Ltd.
Anotace:
Práce je zaměřena na strategii marketingové komunikace společnosti Presbeton Drahotuše, s.r.o. Teoretická část popisuje komunikační mix a jeho nástroje. Analytická část je zaměřena na společnost a na její současnou marketingovou komunikaci. Poslední část se zabývá návrhem marketingové komunikace, která také provádí nákladovou a rizikovou analýzu.
Abstract:
The work is focused on the marketing communication strategy of Presbeton Drahotuše, Ltd. The theoretical part describes communication mix and its tools. The analytical part aims at the company and its contemporary marketing communication. The last part deals with a design of marketing communication which carries out a cost and risk analysis as well.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Musilová
  • Oponent: Ing. Lenka Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting