Lucie Sládková

Diplomová práce

Sociální handicap v literatuře pro děti a mládež

Social handicap in the literature for children and youth
Anotace:
Diplomová práce mapuje literaturu pro děti a mládež, ve které se vyskytuje téma handicapu. Teoretická část se zabývá vymezením termínů jako handicap, integrace a etická výchova. Dále se zaměřuje na vývoj postojů společnosti k lidem s handicapem. Větší prostor je věnován současné české literatuře pro děti a mládež s tématikou handicapu a její následné analýze. Praktická část zpracovává výsledky dotazníkového …více
Abstract:
This diploma work conducts a survey of literature for children and the youth which includes the topic of handicap. The theoretical part looks into definitions of terms such as handicap, integration and ethical education. The part also engages in the deve-lopment of social attitudes towards the disabled. Close attention is paid to contemporary Czech literature for children and the youth including the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Jana Bednářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sládková, Lucie. Sociální handicap v literatuře pro děti a mládež. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy