Skupinová a kooperativní výuka v předmětu český jazyk a literatura na střední škole – Bc. Lenka BERANOVÁ
Bc. Lenka BERANOVÁ
Master's thesis
Skupinová a kooperativní výuka v předmětu český jazyk a literatura na střední škole
Cooperative Learning and Group Work in Czech Language Arts Classes
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá využití skupinové a kooperativní výuky v jazykové a slohové složce předmětu český jazyk a literatura na střední škole. Teoreticky popisuje podstatu obou organizačních forem a vymezuje odlišnosti v jejich chápání. Dále obsahuje soubor teoreticky navržených aktivit pro skupinovou práci, které mohou být při výuce různých obsahů českého jazyka využity. V praktické části práce byla …viacAbstract:
Diploma work investigates the use of group work and cooperative learning in grammar, stylistic and communicative part of Czech language arts classes at secondary school. It theoretically describes the features of both organizational forms and specifies the differences in understanding of them. It includes the collection of designed group work activities which could be used for teaching of different …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2012
Zverejniť od: 3. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERANOVÁ, Lenka. Skupinová a kooperativní výuka v předmětu český jazyk a literatura na střední škole. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Příprava na vyučovací hodinu chemie: Neutralizace
Anita Sobotková -
Materiály v pracovních činnostech na 1. st. ZŠ na Litoměřicku
Olga KUBÍNOVÁ -
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Já uvnitř přírody, příroda uvnitř mě. Reflektivní pojetí výtvarné výchovy se zaměřením na projektovou metodu na 2. stupni základní školy.
Veronika Žabová -
Příprava na výuku "Oxidace a redukce"
Bohdana Slavíková -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Vybrané přípravy na vyučovací hodiny chemie 9. ročníku pro učitele ZŠ
Ivana Lavičková -
Využití informačních a komunikačních technologií ve slohové a komunikační výchově
Jiřina DÁŇOVÁ