Integrace entity „cash event“ v systémech Sugar CRM a Adempiere – Jan Růžička
Jan Růžička
Bachelor's thesis
Integrace entity „cash event“ v systémech Sugar CRM a Adempiere
Integration entity "cash event" in Sugar CRM and Adempiere systems
Abstract:
Tato práce se zabývá integrací systémů SugarCRM a Adempiere v oblasti cash event. Inte-grace je prováděna v prostředí reálné implementace ve společnosti holdingového typu (dále jen Společnost). Cash events v pojetí Společnosti je souhrn předpokládaných plateb a událostí s nimi spojených, které se váží ke konkrétnímu projektu. Společnost využívá Open Source Software v oblastech ERP, CRM, MIS a ECM. …moreAbstract:
This thesis deals with the integration of SugarCRM and Adempiere systems in cash event in an actual implementation in a holding company (the Company). Cash events, in the con-cept of Company is the sum of the expected payments and events associated with them, which are associated to a specific project. The Company uses Open Source Software in the areas of ERP, CRM, MIS and ECM. The aim of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59264
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Jan Kučera
- Reader: Dušan Chlapek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59264
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane