Marketingové a PR aktivity módních značek v České republice – Martina Bédiová
Martina Bédiová
Bachelor's thesis
Marketingové a PR aktivity módních značek v České republice
Marketing and PR activities of fashion brands in Czech Republic
Abstract:
Abstrakt BÉDIOVÁ, Martina. Marketingové a PR aktivity módních značek v České republice, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 64 stran. Bakalářská práce pojednává o marketingových a PR aktivitách užívaných v módním odvětví se zaměřením na české oděvní značky Friendly Suits a Galard. Účelem této práce je vymezit užití marketingové komunikace v oblasti oděvního průmyslu a následně zmapovat …moreAbstract:
Abstract The bachelor thesis is focused on marketing and PR activities commonly used in fashion industry with special focused on the Czech brands Friendly Suits and Galard. The main issue of the thesis is to identify usage of marketing communication in fashion industry and to map marketing strategies of branch Friendly Suits and Galard which are operating in the same fashion sector and are specialised …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12780/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková