Rosalie Ovesná
Master's thesis
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Customer satisfaction in online shopping
Abstract:
Prostředí e-commerce je čím dál více konkurenční a spokojenost zákazníků je proto klíčovým faktorem pro úspěch elektronických obchodů. Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké faktory nejvíce ovlivňují zákaznickou spokojenost u spotřebitelů nakupujících online a jaké jsou rozdíly v zákaznické spokojenosti u mladší a starší generace. Pro praktickou část diplomové práce byl zvolen kvalitativní výzkum …moreAbstract:
The e-commerce environment is increasingly competitive and customer satisfaction is therefore a key factor for the success of e-shops. The aim of this thesis is to find out which factors most influence customer satisfaction in online shopping and what are the differences in customer satisfaction between younger and older generations. Qualitative research was chosen for practical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93267
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Jindra Svítková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93267
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
The topic of customer satisfaction in English and Czech press - content and linguistic analysis
Kateřina SCHWARZEROVÁ -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska