Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí – František Bielik
František Bielik
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí
Marketing communication of selected brand on selected market and its comparison with competition
Anotace:
Práce se dělí na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části bakalářské práce jsou definovány termíny jako jsou marketingová komunikace, marketingový mix, nebo komunikační mix. Praktická část se věnuje krátkému představení značky Pepsi a následné analýze její marketingové komunikace na českém trhu. Dále následuje představení a analýza marketingové komunikace vybraných konkurenčních …víceAbstract:
This work consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines terms such as marketing communication, marketing mix or communication mix. The practical part is devoted to a brief introduction of the Pepsi brand and the subsequent analysis of its marketing communication on the Czech market. Then follows the introduction and analysis of marketing communication of selected competing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2022
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva