Bc. Markéta Zajacová

Bachelor's thesis

Marketingové řízení firmy Progress sportswear, s. r. o. a jeho inovace

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingového prostředí společnosti Progress sportswear, s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem funkčního prádla, sportovního oblečení a doplňků.Teoretickou část práce jsem zaměřila na marketingové řízení a jeho význam pro chod podniku, protože žádná firma se v dnešní dynamické době neobejde bez marketingu. Zaměřila jsem se nejen na hlavní smysl marketingu …more
Abstract:
This graduation thesis deals with an analysis of the marketing environment of the Progress sportswear, a limited company manufacturing and selling functional garments, sportswear and accessories. I devoted the theoretical section of my thesis to marketing management and the meaning it has to running the business itself as hardly any company can survive the current dynamic time without having any marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2010
  • Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Gabriela Mádlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích