Marketingové řízení firmy Progress sportswear, s. r. o. a jeho inovace – Bc. Markéta Zajacová
Bc. Markéta Zajacová
Bachelor's thesis
Marketingové řízení firmy Progress sportswear, s. r. o. a jeho inovace
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingového prostředí společnosti Progress sportswear, s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem funkčního prádla, sportovního oblečení a doplňků.Teoretickou část práce jsem zaměřila na marketingové řízení a jeho význam pro chod podniku, protože žádná firma se v dnešní dynamické době neobejde bez marketingu. Zaměřila jsem se nejen na hlavní smysl marketingu …moreAbstract:
This graduation thesis deals with an analysis of the marketing environment of the Progress sportswear, a limited company manufacturing and selling functional garments, sportswear and accessories. I devoted the theoretical section of my thesis to marketing management and the meaning it has to running the business itself as hardly any company can survive the current dynamic time without having any marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/yaq7o/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Gabriela Mádlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJACOVÁ, Markéta. \textit{Marketingové řízení firmy Progress sportswear, s. r. o. a jeho inovace}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/8xkacy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko