Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Ing. Petr Žáček
Ing. Petr Žáček
Bakalářská práce
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The analysis of competition on the retail market in selected area
Anotace:
Tato bakalářská práce je vypracována na téma analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti. Cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenci na maloobchodním trhu a na vybraném území a navrhnout taková opatření, která by mohla zlepšit současný stav a pozici obchodní jednotky na trhu. Jako zkoumaný subjekt byla zvolena maloobchodní jednotka hypermarket Kaufland v Českých Budějovicích, která …víceAbstract:
This bachelor thesis is developed on the topic the analysis of competition in the retail market in the chosen area. The aim of the bachelor thesis is to analyze the competition in the retail market in the chosen area and suggest measures which could improve the current situation and the position of the business units in the market. The retail unit hypermarket Kaufland which is located in the street …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/cywtw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova