Návrh propagačneho mixu pre hotel – Bc. Matúš Čopák
Bc. Matúš Čopák
Bachelor's thesis
Návrh propagačneho mixu pre hotel
Proposal of Propagation Mix for a Hotel
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the problem of marketing mix, it is various factors and explaining of the choosing of optimal marketing mix for particular hotel. It contains of three chapters. The first chapter is focused on the definition of the terms, which is linked to the issue of the marketing mix and dividing of its instruments into categories according to generally accepted standards. The …viacAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je vytvorenie návrhu komunikačného mixu pre hotel, jeho jednotlivých zložiek a objasniť výber optimálneho marketingového mixu pre konkrétny hotel. Práca pozostáva z troch kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá definíciou jednotlivých pojmov ktoré súvisia s problematikov komunikačného mixu a rozdelenie jeho nástrojov do kategórii podľa roznych všeobecne uznávaných kritérii. Druhá …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13114/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal