Motivace a překážky pedagogů při zapojení do Mezinárodního programu Ekoškolka – Elena KALABISOVÁ
Elena KALABISOVÁ
Bakalářská práce
Motivace a překážky pedagogů při zapojení do Mezinárodního programu Ekoškolka
Motivation and obstacles of teachers when participating in the International Eco-Kindergarten Program.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na pedagogy zapojené do Mezinárodního programu "Ekoškolka". Teoretická část se zabývá pojmy environmentální výchova, environmentální vzdělávání, výchova a osvěta ve školských dokumentech, klima pedagogického sboru a Mezinárodní program "Ekoškolka". Empirická část se zabývá výzkumem, který zjišťuje, jaké motivační faktory vedou pedagogy k tomu, aby se zapojili do programu …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on teachers involved in the International Eco-School Programme. The theoretical part deals with the concepts of environmental upbringing, environmental education, education and awareness in school documents, climate of the teaching staff and the International program "Eco-school". The empirical part deals with research that investigates the motivational factors that lead …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALABISOVÁ, Elena. Motivace a překážky pedagogů při zapojení do Mezinárodního programu Ekoškolka. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Prevence sociálně patologických jevů
Práce na příbuzné téma
-
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Antisemitismus a jeho projevy v české a německé společnosti (19. a 20. století)
Natálie Ochranová -
Způsob výchovy v rodině a formy odměňování a trestání - srovnání v ČR a v Rusku
Simona Boháčová -
Cesty a rozcestí Ateliéru divadla a výchovy (založení Ateliéru dramatické výchovy jako interdisciplinárního oboru v roce 1992 a jeho následná krize v roce 1997)
Gabriela Veselá -
Závislost na tabáku u dětí a mladistvých z institucionální výchovy a u dětí a mladistvých žijících v běžných rodinách
David Káčerik -
Potravinové doplňky a jejich význam a využití u sportovců se zaměřením na fitness a kutluristiku a u běžné populace
Veronika Kossková -
Sexting a osveta na stredných školách
Beáta Močiariková
Název
Vložil
Vloženo
Práva